2 Aralık 2012 Pazar

mtt grinding

Şimdi sizin kafanıza takılan iki tane soru işareti var. Bir, poker nedir? İki, neden oynanır? Bu soruları gidin başkasından öğrenin. Biz daha acaip işler peşine düşüyoruz bu sefer.

Pokerde hep kazanmak mümkün müdür? Değildir elbet.

Soruyu biraz daha derinleştirelim.

Pokerde kaybettiğinden fazlasını kazanmak mümkün müdür? Bak bu sanki mümkün olabilir gibi.

Bu sayfalarda yaklaşık bir buçuk yıldır pokere hobi olarak bakan birinin, işi birazcık olsun ciddiye alınca aslında micro limit ve odalarda kolaylıkla winner olabildiğini göreceksiniz. Yani en azından öyle umuyorum. Batarsak da bilmiyorum, o zaman belki size şantiyede tüm gün neler yaptığımı anlatan bi blog yazarım.

Hedefler, kafamdaki manyak manyak planlar:

Uzun zamandır girdiğim turnuvaların hepsini kazanabilirim, parayı eve kamyonla getirtebilirim gibi sapıkça düşüncelerim vardı. Onu biraz atlattım, artık umurumda olan tek şey, + (artı). Belirli bir kasa ve düzenli oyunla her ay sonu artıda kalıp, pokeri becerebilirsem ek gelir olarak görmeye başladım. Bu biraz iyi oldu. Kaybettiğimde biraz kendimi kontrol edebilmeme yardımcı oluyor her zaman kazanamayacağımı kabüllenmiş olmak.

Nerede, ne oynuyoruz? Hangi çöplüğün horozuyuz?

Pokerstars, Poker770 ve Minted Poker şimdilik oynadığım odalar. Bunların yanına belki FullTilt eklenebilir.

Şu an mtt onuyorum fakat yeterli kasa hacmine ulaşır ulaşmaz -sadece pokerstars'da olmak üzere- cash game de tadacağız. Şimdilik 400-500 kişilik mtt'ler ilgi alanımda. Daha kalabalık turnuvalar zamanla menzilime girecek. Aralık ayı sonuna kadar sağlam bir bankroll oluşturduktan sonra onlara da merhaba diyeceğim.

Menzilim, aylık gelir gider hesapları ve haftalık Z raporlarını yavaş yavaş yedireceğim blog'da. Öyle ilk günden sizi fazla yormak istemiyorum.

Siz şimdi lobiye geçin. Ben size birer bira veya isterseniz bir fincan kahve ikram edeyim. Daha görseli bol sayfalar gelene kadar, şimdilik bu laubali girizgahla idare edersiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder